

Velkommen til Kennel Lab Dams ved Jane Dam
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvalpe 2027:
Jeg har planer om at parre to tæver ultimo 2026/primo 2027.
Lab Dams Kia bliver parret ved næste løbetid, som forventes i oktober/november 2026.
Det bliver en meget spændede kombination. Se mere under menuen Hvalpe.
Lab Dams Jeika bliver parret i vinter 2026/foråret 2027 - afhængig af løbetid.
Hanhunden er ikke valgt endnu.
Se mere under menuen Hvalpe.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lidt om mig: Jeg hedder Jane Dam og er indehaver af Kennel Lab Dams.
Jeg er født og opvokset i Holbæk og er mor til 3 dejlige drenge; Teis, Thomas og Tore, der alle er fløjet fra reden.
Jeg bor nu i Jyderup og jeg bruger en stor del af min fritid på træning af hundene, apportør på godsjagter og deltagelse på markprøver i Dansk Retriever Klub, Retrievernes Jagthundeklub og Danmarks Jægerforbund.
Jeg arbejder fuldtid på NEG Holbæk (Nordvestsjællands Erhvervs- og Gymnasieuddannelser) i skoleoplæringscentret, hvor jeg har været ansat siden 1. maj 1996.
Min første hund var en rottweiler, som jeg købte i februar 1986 og gennem 17 år havde jeg i alt 5 rottweilere.
Nidhøgs Ulfgar, Nidhøgs Mjølner, Bruun Echo, Nellemans Lotus og Nellemans Ask.
I 1996 faldt mit hjerte for en anden race, labrador retrieveren. Den har jeg holdt mig til lige siden, dog med en lille afstikker til Jack Russell Terrier og en enkelt Tysk Jagtterrier (Egenseskovens Bob).
Jeg har været meget aktiv i Rottweilerklubben Holbæk, både som instruktør og i bestyrelsen.
Jeg har været formand for hundeudvalget i Tuse Næs Jagtforening fra 2002 til 2013 og har haft mange fornøjelige timer der.
Kennel Lab Dams v. Jane Dam, Kongevej 9, Uglerup, 4450 Jyderup, tlf. 6166 5940, mail janedam@janedam.dk